Documentary selected for the Special Screenings program at the 19th TOKYO FILMeX. Director Toyoda Toshiaki fell in love with the natural splendor of the World Heritage Ogasawara Islands after visiting in 2014, and he moved to the islands and spent four years shooting this film.
Legendary surfer Miyagawa Noritsugu lives with nature on the Ogasawara Islands, known as the Galapagos of the East. Director Toyoda captures the exultation of actors and musicians who experience the islands' natural beauty with Miyagawa as their guide.