The first film in the "M Cinema" series of movies mainly produced and screened outside of Tokyo. It follows an emotionally scarred man and woman as they travel from local city to Tokyo. The feature debut of director Miyaoka Taro.
One day, Sinozaki (Endo Kenichi), a go-getting entrepreneur with a stubborn streak, is robbed by a pickpocket. The thief, Saori (Matsui Rena), is a young hostess in serious debt who is mostly estranged from her blood relations. Sinozaki declares that he will buy 100 hours of her time for 1 million yen, and they embark on a journey together...