The heroine, Yuri, is a university student who spends her days doing what she loves - taking photos of daily scenes with her childhood friend, Masato. One day, Yuri receives an invitation to a party from an unknown sender. Masato also receives the same letter, and when the two arrive at the designated meeting point, they meet five men and women of the same age and a middle-aged man. As the group of eight make their way to a campsite that is to be the party venue, an eerie Japanese doll follows them. When the doll grows full size, the party will begin from which there is no return.