Road movie helmed by gift director Miyaoka Taro with original story penned by Inoue Tete, who scripted Initiation Love.
Minami Koharu (Oguri Yui} has devoted her life to track and field and when she gets disqualified from the high school championship, she becomes a shut-in from the shock. She still hasn't recovered when summer vacation comes around, and she heads to Tokyo with Yuka (Yamauchi Sora) and other kindred spirits dealing with adolescent angst.