Drama about a woman searching for a way to live an authentic life. Directed by Miyaoka Taro of gift.
An insular countryside town. Rika (Matsui Rena) gets by with mood stabilizers after dealing with bullying at work and her meddling mother. One day, she resolves to commit suicide after her coworker's scheming gets her fired from her job. However, she learns about Love (Shinkawa Yua), a therapist who lives a fulfilled life despite being brought up in similarly harsh circumstances, and Rika imploringly gets her to agree to meet.