A film from the third Enbu Seminar Cinema Project. This fantasy depicts the wavering emotions of an unsuccessful actress tormented by pride and anxiety who comes face to face with her past self. Its director is Amano Chihiro (Hokago Rosuto).
Emi (Kosaki Emiri), an unknown actress, returns to her hometown for the first time in twelve years. She yearns to lead a happy-go-lucky lifestyle, but on the other hand, she fears getting old and pressure from her acquaintances, and eventually begins to hallucinate. However, her hallucinations are of her old radiant self, back when she was still chasing her dream...