Third feature film in the "Ultraman Ginga" series. Ten new-generation Ultra Warrior heroes confront a new enemy who wields the mirror of space and time.
One day, the vicious time-space traveling demon Etelgar (voice: Suzuki Tatsuhisa) and female warrior Arina (Komiya Arisa) announce that they have trapped all of the Ultra Warriors. Hikaru (Negishi Takuya), who transforms into Ultraman Ginga, and Shou (Uji Kiyotaka), who transforms into Victory battle against this mysterious enemy with Musashi (Sugiura Taiyo), who is blocked from transforming into Cosmos….