Drama based on Naoki Prize-winning author, Sakuragi Shino's novel of the same name which depicts the restoration of a lonely lawyer's heart set against Hokkaido's Kushiro City. At the helm is director Shinohara Tetsuo, who is known for his delicate drama craft.
25 years ago, court justice Washida (Sato Koichi) had an affair with his former lover Saeko (Ono Machiko) though he had a wife and child. As a result, Saeko committed suicide. Since then, Washida has separated from his family and become a state appointed lawyer quietly living out his days. One day, he is assigned to Atsuko (Honda Tsubasa), a young woman arrested for drug use.