A documentary of the 4-man, hard rock band, BRAHMAN, as they celebrate their 20th anniversary in 2015. It is also the film directing debut of Yanai Michihiko, a creative director who has been involved with numerous commercials.
Rooted in "stillness and motion," the four members channel human beings' unlimited depth of thought, anger, and sadness into sound. It is also said there is an divine perfection to their overwhelming performances. This is the first time the members of such a band display their human side.