Depicting women standing at the crossroads of life, this female bonding dr ama by Hamaguchi Ryusuke, who directed Intimacies, cast its four leads from Hamaguchi's "Improvisational Acting Workshop in Kobe." It won the Best Actress award and a Special Mention for screenwriting at the 68th Locarno International Film Festival.
Akari (Tanaka Sachie) and her three friends reside in Kobe. All in their late 30s, they individually are troubled by mother-in-law problems, domestic squabbling, work-love balance, etc. However, by participating in a workshop, they will enter a lifeshattering, significant stage of their lives.