Live action adaptation of the first novel from popular producer Kawamura Genki, whose films includes Villain and The Boy and the Beast. Heartwarming and fantastic portrayal of a young man coming to terms with himself as he faces death.
A guy (Sato Takeru) with terminal brain cancer meets a devil (Sato Ken) who looks just like him. This devil proposes that he will extend his life by one day, but in exchange he will remove an essential item from the world. The guy offers telephones, movies and other things, and in the process he meets his ex-girlfriend (Miyazaki Aoi).