Teen comedy live-action adaptation of Ida Hiroto's manga "You Still Don't Get Gunma," which is based on well-worn topics that all Gunma prefecture residents can relate to. Screened in the TV Director's Movie section of the 9th Okinawa International Film Festival.
High school student Kamitsuki Nori (Mamiya Shotaro) transfers to a school in the mysterious land of Gunma, which enjoys nicknames like "Japan's final frontier" and "Ancient Gunma Empire." Kamitsuki is at the mercy of his classmates, who are abnormally obsessed with Gunma's distinctive culture, and then he falls in love with school beauty Shinooka Kyo (Baba Fumika).