Coming-of-age ensemble film produced to commemorate the 25th anniversary of the talent agency Decade. Directed by Muramoto Taishi of MASK DE 41.
Twenty years have passed since the sudden disappearance of Amy (Kakinoki Amina), who was the femme fatale in her film studies group. Something that Naoko said triggers emotions that were frozen in time for the group's members, who see each other for the first time after a long absence: Asada (Miura Masaki), Iida (Shibukawa Kiyohiko), Naoko (Nakamura Yuko), Okamoto (Yamamoto Hiroshi), Miho (Ishibashi Kei), Goto (Matsuura Yuya) and Kizuka (Tei Ryushin).