Mitsuru (Endo Kenichi) goes back to his hometown of Hokkaido from Tokyo to prepare for the opening of his own soba noodle shop. One day, he's visited by Mizue (Toda Naho), who is the wife of his dead brother and also used to be Mitsuru's salsa dance partner. She wishes to bring him back to Tokyo with her, but he wants to stick to his plan of running the noodle shop. On the other hand, Noriko (Nakamura Mami), whose mother will soon remarry, has a dream of leaving Hokkaido for Tokyo to work at a hair salon. Mizue meets Noriko by chance at a bus stop and the two become friends. While the characters have mixed feelings toward the big city and the countryside, Mitsuru and Mizue's feelings for each other reach a conclusion through salsa dancing together at the wedding party. Noriko decides to stay in Hokkaido with her boyfriend while Mizue leaves Mitsuru behind and goes back to Tokyo by herself.