A theatrical edit with additional new scenes based off of the "Haiky!! Second Season" televised anime series.
Karasuno High School's volleyball team squares off against Aobajosai High School in the spring high school volleyball qualifying tournament semi-final. As a result of Oikawa's (voice: Namikawa Daisuke) serve and Kyoya's (voice: Takeuchi Shunsuke) powerful spikes, the match is going in Aoba's favor. However, Karasuno nibbles away at the lead through the evolved offbeat attacks of Hinata (voice: Murase Ayumu) and Kageyama (voice: Ishikawa Kaito) as well as Yamaguchi's (voice: Saito Soma) service aces.