Rolling director Tominaga Masanori brings to life Nananan Kiriko's manga. It depicts with authenticity the heart of a woman as she wavers between her dreamer boyfriend and an old flame.
In order for her boyfriend Seiichi (Taiga) to attain his dream of becoming a musician, Tsuchida (Usuda Asami) secretly works at a hostess club as a means of supporting them. One day, she is propositioned by a customer who comes to the club and seals an agreement to become his mistress. However, just as Seiichi comes across the money Tsuchida receives from her paramour, her old boyfriend Hagio (Odagiri Joe) shows up.