The live-action adaptation of Minami Kanan's similarly titled comic, it depicts the development of a high school girl's love when she suddenly has to marry the senior student she has pined for.
Nao (Nakajima Kento) is athletic and an academic achiever with whom Karin (Taira Yuna) has fallen for almost instantly. For her 16th birthday, Karin is presented with the gift of "marriage" to Nao from her parents. However, Nao brusquely tells Karin with a cold expression he never displays at school, "I absolutely hate women who decide to marry based on looks!" Furthermore, Isuzu (Chinen Yuri), a childhood friend who knows about their marriage, urges Nao to get a divorce.