Film adaptation of the same-named comic that boasts total sales topping 5 million copies. Helmed by Hanabusa Tsutomu, the teen comedy maestro behind No Longer Heroine. Depicts college life like you've never seen before, set in a scuba diving club.
Iori (Ryusei Ryo) imagines his college life will be glamorous after he gets into a school on a remote island, but right after school starts he wakes up outside the lecture hall stripped of his clothes and memories. He finds Kohei (Inukai Atsuhiro) in the same straights and they both make their way to a diving club where common sense doesn't apply.