Author, Yuzuki Asako's romance novel is adapted to film by Vibrator director Hiroki Ryuichi. It depicts women whose lives have been manipulated by an attractive yet self-conscious, but overly callous man.
32-year-old screenwriter, Rio (Kimura Fumino), has not had a hit since the drama she wrote five years ago, but has somehow managed to maintain her self-esteem by clinging to her past glory. Then one day, Rio takes part in a talk show, but having skimmed over the questionnaire on love advice, realizes it is about four women manipulated by a man all named "Ito".