The Asian Three-Fold Mirror project brings together three globally acclaimed directors from Asia to co-create omnibus films with a common theme "Living Together in Asia."
After her directorial debut film The Last Reel, Sotho Kulikar has chosen this time to set the Cambodia-Japan Friendship Bridge (Chroy Changvar Bridge) in Phnom Penh at the center of her film, and created a love story that connects her homeland of Cambodia to Japan through times of civil war to reconstruction.