Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards.
Produced using an excerpt from Norman McLaren's Begone Dull Care through a partnership between Quartier des Spectacles and the National Film Board of Canada. Yamamura collaborates with abstract painter Sanae to create visual music by drawing on a long roll of ticket vending machine paper. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.