Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards.
Produced for the stage at the behest of French pianist Catherine Verhelst and stage designer Herv? Tougeron. Uses images and music to express the emergence and evolution of life in the ocean in homage to the works of American contemporary composer George Crumb. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.