Short animation by animation artist Yamamura Koji, whose film Mt. Head was nominated for Best Animated Short Film at the 75th Academy Awards. Recreates surrealistic ballet images as animation with text from French composer Erik Satie's essays and music performed by the Willem Breuker Kollektief. The work also includes references to director Rene Clair's movie Entr'acte, for which Satie composed the music. Presented in "Koji Yamamura, Dreams for Right Eye/Left Eye," a special screening of Yamamura's short films.