Film adaptation of the stage play that was conceived and planned with overall direction by Johnny H. Kitagawa, president of the Johnny & Associates talent agency. Musical about the friendships and struggles of kids in juvenile detention.
Several factions have formed in a juvenile detention facility. The boys in the red and blue gangs are enemies and fight constantly, and the black gang looks on with amusement. Then, the newly appointed warden begins a violent clampdown on the kids. After reaching the breaking point, they join forces and secretly develop a plan of action.