Live-action romantic comedy adaptation of the same-named comic helmed by Horai Tadaaki, who directed the TV drama 'Kodoku no gourmet.' A Silent Voice: The Movie voice actor Ono Kensho makes his live-action film debut.
Class loner Kazumiya Kazumi (Komiya Arisa) asks her language arts teacher Kunitachi Kunihiko to be her friend for a while, and he complies. But then he encounters a bunch of idiosyncratic girl students, who turn his life upside down.