This documentary follows actor Yamada Takayuki, known for his roles in The Devil's Path among others, over 2,045 days between 2013 and 2019. Maki Yuta of production company TV Man Union shoots, directs, and edits the film.
Supervised by Stardust Pictures, which was involved in the 'Ushijima the Loan Shark' series starring Yamada, the film closely follows Yamada as he reached the crucial life junction of turning 30-years-old in 2013. The camera captures Yamada's unseen side and hardships as he continues to challenge himself with conviction as an actor.