An anime by Watashi no Yasashikunai Senpai and anime series 'Wake Up, Girls' director Yamamoto Yutaka who wrote the original story and screenplay, directed, and also served as sound editor. Set in Fukushima Prefecture after the Great East Japan Earthquake, it depicts with vivid imagery the fleeting romance between two high school students.
High school girl Sachi (voice: Sakurada Hiyori) sustained emotional damage in the Great East Japan Earthquake and has become apathetic toward people and love. Then one day she meets Yusuke (voice: Kato Seishiro) a student at an all boys' high school who took refuge in Iwaki City from an area to which returning home has become difficult.