Mystery based on Numata Shinsuke's novel, which won the 157th Akutagawa Prize. Set in Morioka, the film depicts the rebirth of a man who confronts the disappearance of his friend. Directed by Otomo Keishi and stars Ayano Go and Matsuda Ryuhei.
Konno Shuichi (Ayano) moves to Morioka for work and meets his colleague Hiasa Norihiro (Matsuda), who is the same age. Konno feels like their relationship recaptures the pleasures of youth, but one evening Hiasa's attitude suddenly changes and the next day he vanishes.