Kenshin (Satoh) is the feared assassin Battosai in the tumultuous final years of the Edo period. Kenshin meets Yukishiro Tomoe (Arimura Kasumi), who will later become his wife, while fulfilling his role as assassin amidst the upheaval.
A drama based on the novel by Kawamura Genki, producer of "your name." among others. The film takes a look at the relationship between money and happiness through the pandemonium of a man who hits the lottery. Directer Otomo Keishi and star Sato Take...