Kenshin (Satoh) has finished his battle with deadly swordsman Shishio Makoto, who plotted to take down the government. One day, a group shows up to decimate Tokyo and soon Kenshin learns that Yukishiro Enishi (Arata Mackenyu) has targeted him for revenge.
A live-action adaptation of Watsuki Nobuhiro's sword-action manga that has sold a total of over 57 million copies, been translated in 23 countries, and also inspired an animated series. A slight and mild-mannered young man who was once an assassin wo...