A documentary detailing the glories and failures, creation and destruction of Muranishi Toru, known as the "King of Porn".
The summer of 1996 in Hokkaido, Muranishi dares to carry out the simultaneous filming of a straight-to-video movie for the world's first over four-hour long DVD and 35 full nudity videos in an attempt to recover from a 5-billion-yen debt. Why didn't Muranishi escape from his rock bottom situation? The film includes comments by Muranishi now regarding making-of footage from that time, and gets to the human side of Muranishi Toru, a man who defied the era.