Romance about the innocent love between a young man dishearten by city life and the guy who accepts him. Directorial debut from Inoue Ryuta, who produced Parade that won the FIPRESCI award at the 60th Berlin International Film Festival.
Mitsuomi (Furukawa Yuki) returns to his hometown for the first time in a decade and meets Yamato (Ryusei Ryo), who runs a farm. They gradually grow closer after Mitsuomi starts helping out with the farm. One day they drink together, and Mitsuomi gets plastered and kisses the sleeping Yamato.