Set in Kyoto's Nishijin district, this drama depicts the day-to-day nursing care between a man who has lost everything, and a blind woman. The film was produced by an energetic young staff from Kyoto University of the Arts.
Shunsaku (Nagase Masatoshi) was paralyzed from the neck down at the young age of 36 by a spinal injury suffered in a motorcycle accident. A blind woman named Hanae (Doi Shiori) arrives to be his caregiver. Despite her frustrations with Shusaku's ill-nature and verbal abuse, Hanae also harbors a tremendous sense of being deprived that she doesn't tell others.