Feature-film fantasy animation set in subculture center Ikebukuro, which makes numerous appearances in the film. Original story and script from Sena Yoshinobu, whose short animation Kushimitama Samurai was an official selection in the Annecy International Animation Film Festival.
High school girl Mio (voice: Matsumoto Honoka) is a bit of a loafer. She's always accommodated those around her but just when she resolves to be true to herself, she gets in a traffic accident. She regains consciousness but finds herself in bizarre surroundings.