The moment young girls harboring many anxieties connect with others through taiko drumming is depicted with a fresh spin in this coming-of-age film. At the helm is Okuaki Yasuo, whose feature debut was Kagurame.
Tamaki (Konno Ayaka), who attends a missionary school for young ladies, has her life of luxury completely changed when her father's company goes bankrupt. While feeling directionless, she encounters her classmate Maria (Kubota Sayu) playing the Japanese taiko drums. Maria has damaged vocal cords and seems to play the taiko as if speaking through it. Seeing this steadily draws Tamaki to the taiko.