Imaoka Shinji, who has made films across many genres such as Reiko and the Dolphin in addition to working as a screenwriter on films such as The Drudgery Train, directs this fantastic love story.
Aspiring film director Shingo (Matsuzaki Shohei) is visited upon by the ghost of his senior Kawashita-san (Morioka Ryu) who committed suicide one year ago. Kawashita-san says he came back because he wants to have sex with Aoi (Komaki Maco), his junior back in university with whom he was infatuated. Shingo goes back in time with Kawashita-san to their university days in order fulfill that wish.