Third film in the "terror village" series following Shimizu Takashi's Howling Village and Suicide Forest Village. Pushes horror to the extreme at the Tsubono mineral springs, a notorious haunted place in the Hokuriku region.
Kanon (Kōki,) is alarmed to see a high school girl who looks just like her in an occult video. The girl is forced to wear an ox mask and the video cuts out just as she is being trapped in abandoned ruins. Kanon is freaked out and heads for the Tsubono mineral springs where the video was shot as if being beckoned by someone.