Adaptation of author Moegara's same-named romance novel that made a splash with its online release in 2016. Presents episodes from the protagonist's romances and friendships through the passage of time.
In 1995 the protagonist (Moriyama Mirai) meets his girlfriend (Itoh Sairi). She's his first girlfriend, and with her encouragement he throws himself into work. In 1999 she splits without a word. In 2020 at age 46, a bittersweet reencounter brings back a flood of nostalgic recollections.