This film stars Kohata Ryuichi, a China-based actor whose credits include Legend of the Fist: The Return of Chen Zhen. He utilizes his background as a former professional boxer to portray the madness of a man obsessed with fighting. Directed and written by Suzuki Taichi of The Brat!.
Professional boxer Sota (Kohata) gets married after retiring, but is completely useless in society and faces a harsh reality. Then he receives an offer from a mysterious man who claims to be a fan of Sota's to fight in an underground martial arts tournament for a large sum of money.