Adapted from the novel of the same name by Omae Ao, who has attracted attention for his delicate sensibilities. This is the feature-length commercial debut for director Kaneko Yurina, whose independent film The Wandering Plants was selected for the PFF Awards 2019.
A stuffed animal club at a university in Kyoto. Nanamori (Hosoda Kanata), a university student who is not good at "masculinity" or "femininity", meets Mugido (Komai Ren) there and has a heart-to-heart with him. In the club room surrounded by stuffed animals, he reconsiders the true meaning of kindness through interaction with the club members who talk to the stuffed animals.