Horror film based on an urban legend passed down via the internet. Directed by Jiro Nagae, whose numerous horror films include Kisaragi Station and The Samejima Incident, also based on urban legends.
Sakura (Ihara Rikka) is a university student who enjoys working part-time at an inn in a resort area on an island resort with her childhood friends Satoshi (Fujiwara Daisuke) and Nozomi (Akita Shiori). Then one day, things take a sudden turn when she witnesses the proprietress, Makiko (Saeki Hinako), quietly delivering meals every night.